تحصیل در کشورهای خارجی

۳ بازديد
الزامات
تحصیل در خارج از کشور یکی از بزرگترین تصمیمات زندگی شماست. این امر مستلزم برنامه ریزی همه چیز با دقت و زودتر از موعد است. در اینجا خلاصه ای از تمام الزامات مورد نیاز برای تحصیل در اروپا آورده شده است.

صلاحیت مورد نیاز است
آزمون استعداد
زبان یاد بگیرید
تامین مالی
بورس تحصیلی

صلاحیت مورد نیاز است

مدارک تحصیلی بین المللی در دانشگاه های اتحادیه اروپا و هر برنامه تحصیلی، اعم از لیسانس، کارشناسی ارشد، دکترا یا هر رشته تحصیلی متفاوت است. توصیه می شود قبل از شروع فرآیند درخواست، وب سایت رسمی دانشگاه را بررسی کرده و برای جلوگیری از عجله لحظه آخری، آمادگی لازم را داشته باشید. به طور کلی، نمرات تحصیلی، نمرات آزمون استعداد، مهارت زبان شما معیارهای اولیه صلاحیت/انتخاب هستند. علاوه بر این، برای ادامه تحصیل در خارج از کشور به کمک مالی یا بورسیه نیاز خواهید داشت.

آزمون استعداد

دانشگاه اتحادیه اروپا که قصد تحصیل در آن را دارید، از شما می‌خواهد که در آزمون‌های استعدادیابی - آیلتس، TOEIC یا تافل برای مهارت‌های زبانی و GRE، GMAT، SAT یا PAT برای مهارت‌های علمی و فکری شرکت کنید. این تست ها از قالب و الگوی ثابتی پیروی می کنند. شما به راحتی می توانید برای این تست ها در مراکز واقع در سراسر کشور خود ظاهر شوید.

زبان یاد بگیرید

زبان محلی کشوری که قصد تحصیل در آن را دارید برای اقامت شما در آنجا بسیار مهم است. این می تواند به شما کمک کند تا به راحتی با مردم ارتباط برقرار کنید و بدون وابستگی به ابزارهای ترجمه یا ساکنان راه خود را طی کنید. یادگیری زبان محلی همچنین می تواند به شما کمک کند مشاغل پاره وقت یا تمام وقت پیدا کنید. برای یادگیری زبان خارجی باید در دوره های آنلاین یا موسسات زبان ثبت نام کنید. هر کشور اتحادیه اروپا انواع مختلفی از آزمون های زبان را دارد. به عنوان مثال، Zertifikat Deutsch و TestDaF برای آلمانی. DELF و TCF برای فرانسوی؛ و غیره

تامین مالی

تحصیل در خارج از کشور امری پرهزینه است مگر اینکه بورسیه تحصیلی یا اسپانسر دریافت کرده باشید. برای پرداخت شهریه، خوابگاه و هزینه های زندگی به پول نیاز دارید. شما می توانید هزینه تحصیل و اقامت خود را از طریق درآمد والدین، پس انداز شخصی، وام تحصیلی یا ترکیبی از همه این منابع تامین کنید.

بورسیه ها

چندین دانشگاه اتحادیه اروپا، دولت ها، شرکت های خصوصی و بسیاری از مؤسسات دیگر از طریق بورسیه ها، کمک هزینه ها و بورسیه ها به دانشجویان بین المللی حمایت مالی می کنند. با این حال، معیارهای واجد شرایط بودن ممکن است بر اساس برنامه تحصیلی، سابقه تحصیلی/کار یا شرایط خاص شما متفاوت باشد. این بورسیه می تواند برای هزینه تحصیل، محل اقامت یا هر هدف دیگری که توسط اسپانسر بیان شده است استفاده شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر به این پی دی اف مراجعه کنید.
https://www.europarl.europa.eu/RegData/etudes/etudes/join/2014/529057/IPOL-CULT_ET%282014%29529057_EN.pdf
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.