معرفی کالج اوسینا

۶ بازديد
کالج اوسینا، یک مؤسسه آموزشی بین‌المللی در مجارستان است که از سال 1995 به‌عنوان یک مرجع آموزش و پرورش بی‌نظیر در این کشور فعالیت می‌کند. با گذشت سال‌ها، کالج اوسینا به عنوان یکی از مقاصد محبوب برای دانشجویان خارجی علاقه‌مند به تحصیل در مجارستان شناخته شده است.

کالج اوسینا به‌منظور پاسخگویی به نیازهای جوانان و همچنین ارائه آموزش برتر بین‌المللی، الگوی آموزشی منحصربه‌فرد خود را توسعه داده است. با توجه به استانداردهای آموزشی برجسته و همکاری با اساتید برجسته، کالج اوسینا به دانشجویان فرصتی فوق‌العاده برای یادگیری و توسعه مهارت‌هایشان در زمینه تحصیلات دندانپزشکی در مجارستان ارائه می‌دهد.

کادر آموزشی کالج اوسینا از استادها مهم  و متخصصی تشکیل شده است.اساتید این دانشگاه با داشتن تجربه و دانش عمیق در زمینه تدریس و تحقیق، دانشجویان را در مسیر رشد و پیشرفت حرفه‌ای‌شان همراهی می‌کنند. علاوه بر این، کالج اوسینا به منظور بهبود استانداردهای آموزشی، استفاده از روش‌های تدریس مبتنی بر عملکرد و به‌روزرسانی مداوم برنامه‌های آموزشی را تأکید می‌کند.

رشته‌های دندانپزشکی در کالج اوسینا بسیار محبوب هستند. با داشتن برنامه‌های آموزشی جذاب و منحصربه‌فرد، دانشجویان می‌توانند مهارت‌های تئوری و عملی خود را در زمینه دندانپزشکی بهبود بخشند. علاوه بر این، کالج اوسینا با ارائه شرایط ویژه‌ای برای تحصیل، فرصتی بی‌نظیر را برای دانشجویان فراهم می‌کند تا در محیطی پویا و بین‌المللی تحصیل کنند.

شهریه دوره‌های دندانپزشکی در کالج اوسینا معقول و رقابتی است. کالج اوسینا همچنین از طریق برنامه‌های بورسیه، فرصت‌های مالی برای دانشجویان عالی در نظر گرفته است.

شرایط کالج اوسینا با تکیه بر تاریخچه موفقیت‌های خود و تعهد به کیفیت آموزش، همچنان به‌عنوان یکی از مراکز برتر آموزش دندانپزشکی در مجارستان توسعه یافته است.

دریافت ویزای شنگن با پذیرش در کالج اوسینا


کالج بین‌المللی اوسینا (ابن سینا) در منطقه شنگن واقع شده است. برای دانشجویان کشورهای عضو اتحادیه اروپا و کشورهایی که نیازی به ویزای شنگن ندارند، کافیست در کالج اوسینا ثبت نام کنند. این دانشجویان سپس به اداره مهاجرت در بوداپست معرفی می‌شوند. اما دانشجویان خارج از منطقه شنگن قبل از ورود به کالج باید برای دریافت ویزای شنگن مجارستان اقدام کنند.

پس از انجام مراحل ذکر شده در "نامه پذیرش"، فرم "AIC" به شما ارائه می‌شود. این فرم دارای دو نسخه است. نسخه اول مربوط به سفارت یا کنسولگری مجارستان در کشور شما است. شما این نسخه را به همراه سایر مدارک مورد نیاز به بخش کنسولی ارسال می‌کنید. نسخه دوم برای خودتان است و باید آن را نگهداری کنید. ممکن است در هنگام ورود به مجارستان این نسخه را در مرز نشان دهید، بنابراین همیشه این نسخه را تا دریافت کارت اقامت در کیف خود نگهدارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط ویزا، می‌توانید با مؤسسه آوای دانش تماس بگیرید. همچنین، در وب‌سایت دولت مجارستان می‌توانید اطلاعات مفیدی درباره شرایط ورود، توافقنامه ویزا، هزینه کنسولی و مقررات قانونی مربوط به ویزای شنگن مجارستان را بیابید.

بعد فارغ التحصیلی از کالج اوسینا


هنگامی که تقاضا را برای کالج اوسینا می‌دهید و پس از انجام تمامی مراحل پذیرش، کالج شما را در درخواست برای اجازه اقامت در منطقه شنگن مجارستان پشتیبانی می‌کند.

پس از دریافت ویزا از سفارت یا کنسولگری مجارستان، به این معنی است که اجازه اقامت شما پذیرفته شده است.

معمولاً پس از ورود، یک سال اجازه اقامت تحصیلی در مجارستان دریافت می‌کنید. با این حال، مدت اعتبار اجازه اقامت ممکن است متفاوت باشد و به صلاحدید مقامات مهاجرتی بستگی دارد.

با ورود به بوداپست و رفتن به کالج اوسینا، شما مراحل ثبت نام خود را آغاز می‌کنید. در این فرایند، به شما مدارک لازم برای مراجع مهاجرتی ارائه می‌شود. کالج به شما کمک می‌کند تا کارت اقامت خود را از مراجع مهاجرت دریافت کنید. باید مراقبت کنید که کارت اقامت خود را در طول اعتبار آن نگهدارید. با این کارت اقامت، می‌توانید کشور را ترک کرده و مجدداً وارد مجارستان شوید. همچنین، با استفاده از این اقامت تحصیلی مجارستان و گذرنامه‌تان، می‌توانید به هر کشور شنگن دیگری سفر کنید.

کالج بین‌المللی اوسینا توجه ویژه‌ای به کتاب‌هایی که به دانشجویان خود ارائه می‌دهد، دارد. این کتاب‌ها باید برای هر هدفی مناسب باشند و به دانشجویان در تلاش برای کمک به یادگیری موضوعات مورد نیاز در دانشگاه کمک کنند.

در واقع، بسیاری از کتاب‌های مورد استفاده در کالج اوسینا توسط دانشکده اوسینا گردآوری شده و توسط انتشارات ابن‌سینا منتشر شده است. این کتاب‌ها به طور ویژه طراحی و نوشته شده‌اند تا انتظارات دانشگاه‌های اروپا و الزامات برنامه تحصیلی شما را برآورده سازند.

وقتی در بخش آموزش کالج ثبت‌نام می‌کنید، یک بسته شامل کتاب‌های لازم برای تحصیلات شما دریافت خواهید کرد. ممکن است برخی از کتاب‌ها نیاز به سفارش داشته باشند و شما پس از ثبت‌نام آن‌ها را دریافت خواهید کرد.

همچنین، می‌توان کتاب‌های دیگری مانند فرهنگ لغت یا مطالب خواندن اضافی را از کتابفروشی‌های بوداپست خریداری کرد یا ممکن است توسط مرکز دانشجویی اوسینا آماده فروش شوند.

کالج اوسینا یک رستوران کاملاً مجهز را برای خدمت به دانشجویان و اساتید خود ارائه می‌دهد. رستوران‌های اوسینا امکان ناهار و میان‌وعده‌های روزمره را فراهم می‌کنند. نهار به تناسب سلیقه و تمایل دانشجویان کالج اوسینا از سراسر جهان به صورت گرم و پخته سرو می‌شود. در رستوران اوسینا می‌توانید از غذاهای شرقی و مجارستانی لذت ببرید.

دانشجویان می‌توانند ناهار خود را از قبل به صورت آنلاین سفارش دهند (این گزینه اقتصادی‌تر است).

تمام دانشجویان کالج بین‌المللی اوسینا باید طبق برنامه هفتگی خود در کلاس‌های تربیت بدنی شرکت کنند. به علاوه، همه دانشجویان کالج و بنیاد می‌توانند از امکانات ورزشی مدرن دانشگاه ملی و همچنین فضاهای باز و فضای سبز پارک Orczy لذت ببرند. این تمام امکانات دقیقاً روبروی کالج در آن سمت خیابان قرار دارند.

استخرهای شنا، پیست‌های دویدن، فوتبال، بسکتبال و سایر امکانات برای دانشجویان کالج اوسینا در دسترس هستند و بخشی از آن‌ها به صورت رایگان قابل استفاده است.

منبع :
https://avicenna.hu/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.