دانشگاههای مجارستان - دانشگاه پچ

۷ بازديد
دانشگاه مجارستان پچ، همچنین به عنوان PTE شناخته می شود، یک دانشگاه تحقیقاتی پیشرو در شهر پچ در جنوب مجارستان است. این دانشگاه با سابقه طولانی و غنی خود به عنوان یکی از موسسات آموزش عالی پیشرو در مجارستان و اروپای مرکزی شناخته شده است.

یکی از ویژگی های دانشگاه پچ بین المللی بودن و روابط گسترده آن است. این دانشگاه با بیش از 400 موسسه آکادمیک و تحقیقاتی در سراسر جهان کار می کند و انواع برنامه های بین المللی از جمله برنامه های یادگیری مشترک، برنامه های تبادل دانشجو و برنامه های آموزشی دانشجویی را ارائه می دهد. دانشجویان بین المللی بخش قابل توجهی از دانشجویان دانشگاه پچ در مجارستان را تشکیل می دهند و این دانشگاه طیف گسترده ای از خدمات پشتیبانی از جمله دوره های زبان، برنامه های فرهنگی و ساختمان ها را ارائه می دهد.


علاوه بر برنامه های آکادمیک، دانشگاه پچ مجارستان به تحقیقات علمی پیشرو در سراسر جهان ادامه می دهد، که توسط مراکز تحقیقاتی بین رشته ای بیشتر، از جمله مرکز علوم اعصاب و مرکز تحقیقات انرژی، که کلاس دانشگاه را بهبود می بخشند، سازماندهی شده است. از پچ مجارستان این دانشگاه تعداد زیادی گروه تحقیقاتی را در رشته‌هایی مانند بیوتکنولوژی، علوم محیطی و علوم اجتماعی در جنوب باز خواهد کرد. Encontre mais informações subre esses groupos e consultas de pesquisa هیچ سایت رسمی دانشگاه پچ نیست.

پچ دانشگاه
دانشگاه پچ مجارستان یک دانشگاه جامع با رشته های مختلف است. این کالج فرصتی برای برنامه های مختلف کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می دهد، اگرچه فرصت های تحقیقاتی در زمینه های مرتبط وجود دارد. لیست این دانشکده ها مناسب است

دانشگاه پچ، مجارستان
دانشکده اقتصاد و بازرگانی
دانشکده مطالعات فرهنگی، آموزش و توسعه منطقه ای
دانشکده فنی و مهندسی و علوم کامپیوتر
دانشکده علوم بهداشت
دانشکده ادبیات و علوم اجتماعی
مکتب حقوق
دانشکده موسیقی و هنرهای زیبا
دانشکده داروسازی، پچ
دانشکده علوم پایه
پچ از Faculdade de Medicine
Universidade Terra به پچ
دانشگاه پچ برنامه های آکادمیک متنوعی را در دانشکده های خود ارائه می دهد. این برنامه ها از مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا متغیر است و رشته های مختلفی از جمله پزشکی، حقوق، بازرگانی، علوم انسانی، مهندسی، فناوری اطلاعات و علوم را پوشش می دهد. دانشگاه جوان پچ متعهد به ارائه آموزش با کیفیت است که نیازهای دانشجویان جوان و بین المللی را برآورده می کند. این دوره ها برای تجهیز دانش آموزان به دانش نظری، مهارت های عملی و فرصت های تحقیقاتی طراحی شده اند تا آنها را برای مشاغل موفق در بسیاری از زمینه ها آماده کند.


این دانشگاه همچنین عضو چندین برنامه تبادل دانشجو است که به دانشجویان این فرصت را می دهد که در خارج از کشور در مجارستان تحصیل کنند و دیدگاه بین المللی در مورد تحصیل خود به دست آورند. رشته های آکادمیک در دانشگاه پچ در مجارستان متنوع، چالش برانگیز و نوآورانه هستند و به دانشجویان آموزش جامعی را ارائه می دهند که آنها را برای تبعید پست مدرن آماده می کند.

آموزش دانشجویان موفق بین المللی یکی از عناصر بهبود رتبه دانشگاه پچ مجارستان و رتبه جهانی است. همانطور که در بالا ذکر شد، این موسسه رشته های مختلفی از کالج، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری را ارائه می دهد. ما این Ervöss را در زیر شرح داده ایم.

پچ دانشگاه
دوره های مختلفی در پچ کالج و پیش کالج برگزار می شود. این دوره شامل موارد زیر می باشد.

درس های مجارستانی
دوره مقدماتی زبان انگلیسی
دوره مقدماتی زبان انگلیسی برای معماری و فناوری
دوره مقدماتی زبان انگلیسی به زیست شناسی.
دوره انگلیسی مقدماتی برای مطالعات بازرگانی.
دوره مقدماتی زبان انگلیسی برای دانشجویان و زبان آموزان انگلیسی
دوره انگلیسی مقدماتی برای مطالعات بازرگانی.
برنامه های مدیریتی
معماری (Bacharelado + Mestrado)
مراقبت از دندان به زبان انگلیسی
دندانپزشکی در Alemanha
تمرین عمومی انگلیسی
پزشکی یک آلمانی را می سازد
طراح گرافیک com یا متخصص در طراحی گرافیک (Bacharel + Mestre)
نقاشی (باچارل + مستر)
داروخانه به انگلیسی
مجسمه سازی (کاندیدا + کارشناسی ارشد)
مدرک لیسانس از دانشگاه پچ
در این مرحله دانشگاه پچ پذیرش سالانه در رشته های مختلف دارد. زمینه ها عبارتند از:

باچارل در باستان شناسی
لیسانس تاریخ هنر، کلاسیک، اخلاق، مطالعات فیلم و هنر، فلسفه (در هنرهای لیبرال)
لیسانس و طراحی سرامیک
دیپلم ترجمه

منبع:
https://avayedanesh.com/blog/pecs-university/
https://en.wikipedia.org/wiki/P%C3%A9cs

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.